Ledig.

Det var inget vidare bra sätt att vakna på i morse vill jag lova. Telefonhelvetet gick varm och slutade aldrig ringa och envis som jag var ville jag fortsätta sova på min lediga dag. Men det fanns tyddligen personer som inte tyckte att jag skulle få göra det så det var bara att pallra sej upp... Bland annat var det kort om personal på ena jobbet och dom frågade ifall jag kunde jobba, men då hade det blivit 30 timmar non stop och jag kände att jag inte riktigt pallade me det...

Nu har jag varit inne och kört tre kvällar på rad nere på grön i Tyresö och det känns jävligt bra. Personalen är så gulliga och jag trivs riktigt bra. Så som jag är som person kommer det passa mej utmärkt att variera lite mellan dag, kväll och natt. Man får så mycket mera förståelse när man inte bara ser dom på nätterna dessutom...

Så imorgon är det slut på att vara ledig och jag kör yttligare en dag på grön, men det blir bara ett kort pass på fem timmar...

Idag då... Efter att ja tvingats upp tog jag en lååång dusch, fixade lite här hemma, ringde några viktiga samtal, betalade dom sista räkningarna och hämtade ut ett paket. Äntligen kom min kofta som jag beställt och sen kunde jag inte låta bli att klicka hem en liten fluga när jag ändå var i farten. Inte riktigt min grej egentligen kanske men jag får nog till det med att ha den hängandes i en halv öppen skjorta vid kragen.. hehe

Sen bar det hem till M där det väntade middag och lite vin.. Alltid många olika känslor som kommer upp när vi  väl ses men det var... mysigt och kändes så bra som det kan göra. Vi gick ner till centrum en sväng och kikade lite i affärer och tog sen en fika innan jag drog vidare.

Nu är dom klara med mitt rum och jag har återigen flyttat in här igen. Möblerat om rummet lite och det känns mycket bättre nu. Det blev mera plats över och lite mysigare på något sätt. Så nu ligger jag bara här i sängen och degar. Sms:ar lite med en vän och ska väl snart krypa ner under täcket och sova så jag orkar ta mej upp imorgon. Men jag känner mej ensam ikväll, vill kramas och somna i en varm famn... Önsketänkade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0