Jag vill ha sool och värme.

Varit vaken i någon timme men tar det jäkligt lugnt så sovtröjan är fortfarande på och jag springer runt och fixar lite här hemma. Ringt några samtal och bokat en läkartid tills imorgon. Tänkte slänga in en tvätt i maskinen och sen måste jag börja göra mej i ordning... Tre nätter kvar och sen är jag lååååångledig. Med undantag för lite jobb på dagarna bara men det känns inte så farligt alls.

Hade det inte varit så dyrt nu och det hade funnits någon som varit ledig hade jag bokat en solsemester på en gång. Tänk vad härligt det hade varit att få komma iväg en vecka till något varmare ställe. Sol & bad, äta ute varje kväll, dricka goda drinkar, slippa tänka på klockan, snorkla och värmen är nog det som lockar mest just nu! Lite välförtjänt semester alltså. När jag tittar på bilder ser det jäkligt lockande ut att bara dra.. Och vad brun jag var, påminner mej om att jag måste springa förbi ett solarium. Kanske att jag kan klämma in en resa till Portugal i februari fast det är inte så jättevarmt då så man kanske lika gärna kan spara sej några månader så man får den här värmen jag längtar efter, och sen vet jag inte hur det går att komma iväg med allt nytt som börjar i början av året...

Bilder ifrån Bulgarien 2006 och Portugal 2009..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0