Vilket fint väder.

Halloj!

Har sovit nu ett par timmar men tagit mej upp och gjort mej i ordning. Gud vilket fint väder att vakna upp till.. Solen skiner och det är plus grader ute. Visst att jag älskar sommaren och att det är min favorit årstid men man kan inte komma ifrån att hösten är väldigt fina dagar som dessa. Med alla olika färger på löven och är det bara några plusgrader ute tycker jag det är helt okej.

Jag är en aning stressad och måste bara borsta tänderna och sen springa iväg till tunnelbanan. Ska vara hos läkaren om en timme så jag måste rappa på lite hära. När jag är klar där ska jag träffa Sofie en liten stund som är i Stockholm och hälsar på. Det var ett tag sen så det blir trevligt.

Kanske är jag väldigt tidig av mej men jag har gått runt i min stora vinterjacka ett bra tag nu och även om jag älskar den tröttnar man lite lätt när man använder den dag in och dag ut. Och eftersom vädret så bra idag slänger jag på mej skinnjackan med en stor halsduk så jag inte fryser istället. Min älskade skinnjacka som har hängt med ett bra tag nu... 

Vi får se om jag hinner hem innan jag börjar jobba eller inte men jag finns på mobilen sötisar.

Ha en fin dag nu!

Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0