Working man

Nätterna har blivit så lugna sista tiden om man jämför med hur det var i sommras. Och självklart är det väldigt skönt för mej men det viktigaste är ändå att dom boendena har det bra och sov gott om natten tycker jag.. För trotts allt kommer jag här ifrån när mitt pass är över och kan leva mitt liv, men dom måste vara här dygnet runt och för många är det deras sista hem att vara på.

Har precís gjort klart det sista hära och nu väntar jag på att personalen som ska byta av mej kommer hit så jag får gå hem. Hoppas verkligen att turen sitter i sej och att det inte är några köer den här morgonen med. Jag vill verkligen komma hem snabbt så jag kan krypa ner i sängen för jag kommer bara kunna sova några timmar idag innan jag måste upp igen för jag ska nämligen till läkaren i eftermiddag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0