Allvaret börjar igen..

Mina lediga dagar är över och snabbt dras jag tillbaka in i verkligheten på några få sekunder. Egentligen skulle ja börjat på torsdag men mitt lilla hjärta ligger hemma i feber och är sjuk så jag hoppar in för henne inatt. En liten del utav mej vill inte börja jobba redan för det har varit skönt att få vara ledig och fri, göra vad sjutton jag velat, samtidigt som en stor del av mej vill ha extra pengarna och har bett om att få jobba ifall hon var sjuk.

Eftersom jag jobbar nu inatt har jag inte alls varit duktig och gått upp tidigt i morse för att ta i tur med allt som ska göras. Utan när jag fick reda på det i morse sket jag i alarmet och istället vaknade jag nu.. Har ett par timmar att fixa det viktigaste här hemma via datorn och telefonen innan jag måste äta upp grådagens middag och börja göra mej i ordning. Tror jag kommer att vara ledig imorgon för att jag inte får jobba den natten pga av min vila till mina ordinarie nätter på schemat, annars är jag säker att jag är ledig på onsdag och får sprigna på stan och fixa resten av sakerna då istället.

Kommer gå in i en väldig jobbperiod nu då det mesta kommer handla om det. Sova, äta och jobba.. Så jag förvarnar er om att det är så det kommer bli men jag ska försöka vara så social som det bara går med allt och alla när jag inte är på jobbet och är vaken.

Ser att solen skinner utomhus och att det är helt underbart väder så jag tänkte faktiskt försöka hinna med och ta en kort liten promenad idag. Andas in den fria luften och fylla öronen med högsta volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0