Baksidan utav att vara vuxen..

Fan, jag kan inte sova.. Vaknade vid ett och har inte kunnat somna om sen dess.. skitskitskit. Trött är jag, men det är så mycket som upptar mitt huvud som jag bara ligger och funderar på. Saker jag skjutit upp på och tänkt att det fixar jag sen, det löser sej med tiden.. Och nu helt plötsligt blev det lite bråttom!

Måste ringa till skatteverket imorgon, kontakta försäkringskassan och anmälla mina kontouppgifter så jag får ersättning för praktikdagarna och fixa tusen andra saker. Stress stress och stress.. Vet inte om jag skattat för lite nu när jag har haft två jobb och fick världens panik och måste prata med dom och be om hjälp så att jag inte får någon skatteskuld på flera tusen nästa år för det skulle inte vara roligt.

Det här vuxen livet är inte alltid lätt. Bank ID hit och dit, internet bank, försäkringskassan, a-kassa, försäkringar, pensionssparande, skatteverket och allt vad det är. Känner mej som ett stort jävla frågetecken kring allt det här. Så mycket att hålla koll på och ja erkänner att jag inte har den blekaste om mycket av dom här sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0