!!

Jag mötte upp min fina vän Damien och en kompis till honom i gamla stan först igår och så satte vi oss på torget. Mycket folk som var ute och efter ett tag kom även Jocke dit. Ett glas vin senare drog vi allihopa till paradise. Till en början var det sjukt dött men folk började ramla in allt eftersom och även Malte kom dit och partade loss med oss. Det var en härlig stämning ute igår utan massa drama och shit så det blev en kanon lyckad kväll. Vid två tiden drog jag och Malte till donken där jag träffade på herr snygging och sen åkte jag hem ensam och somnade gott i min säng..... Det blev några glas för mycket igår tror jag. Var sjukt på G innán vi ens hade kommit ut till paradise igår så det lär jag väl få äta upp idag, hihi..

Bilderna från igår är kassa! Alla är nästan suddiga så nu måste jag verkligen köpa en ny kamera eftersom min gamla gått sönder. Jag älskar att fotografera och spara alla mina minnen för att kolla på då och då..

Jag ska sova ett par timmar till nu innan klockan ringer och nattens jobb kallar på mej.

pusskram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0