!!

Igår blev det en jävligt god middag och vin. Timmar av prat och massa gos med djuren. Skönt att hänga med personer där det inte finns några krav eller måsten ifrån varandras sidor. Utan man får bara vara sitt rätta jag, hur det än må vara. Idag har vi båda varit väldigt trötta och knappt orkat ta oss upp ifrån sängen. Jag låg och kramades med Spike och Tim hela dagen medans Vickan låg hos Terhi. Somnat och vaknat om vart annat och snackat ännu mera skit. Vi tog ut hundarna på promenad och handlade thaimat till middag, kollat på tre filmer ikväll och nu ligger jag här i sängen igen som är full av alla djur. <3 Började min ledighet med en lååång vila så nu är jag redo att göra världen imorgon igen. Det behövdes verkligen en paus ifrån allt som jag kan få om jag vill när jag är här.

Imorgon blir det några samtal att ringa, tvätta när jag väl tagit mej hem, fixa lite med mitt CV, försöka få tag på en bra tatuerare och boka en tid dom närmaste dagarna. Måste höra med Cissi vad hon gör oxå för jag måste hämta min klocka som jag glömde där sist.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0