!!

Godmorgon!

Yees, jag är vaken nu och har varit det ett bra tag. Lyckades inte hålla mej vaken igår kväll utan tok somnade strax efter att jag skrivit mitt inlägg, försökte gå upp i tre timmar och till slut klev jag upp för att äta lite middag men låg i sängen vid 21 igen och sov. Snacka om att jag var helt slut..

Har legat och vridit på mej hela morgonen under täcket, slumrat till lite, vaknat och funderat. Allt känns så jäkla bra och det är verkligen rätt beslut jag tagit. Det är några små detaljer kvar att fixa men ingenting som oroar mej utan jag väntar bara på att få ett brev hemskickat så allting blir klart. Känns som om att jag kommer få tillbaka mitt liv i januari igen då jag inte kommer jobba så mycket nätter längre som jag gör nu. Allt kommer verkligen bli bra.

Antingen jobbar alla eller går i skolan idag så jag har ingenting särsillt för mej. Tänkte ligga kvar här ett tag och bara slappa eftersom jag inte har någon tid att passa förens ikväll och sen vet jag inte vad jag ska hitta på men det löser sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0