"godnatt"

En timme senare än vanligt får jag äntligen skutta ner i min sköna säng och linda om täcket kring min frussna kropp. Fick stanna kvar ett tag extra på jobbet i morse för att sl trafiken krånglade som alltid så personalen som skulle byta av mej blev en aning sent. Fine for me, nästa gång kanske det är min buss som strular.. Natten har varit lugn rakt igenom och jag har sysselsatt mej med att tvätta för att hålla mej vaken. Och skrivit en jävla massa... Vilket har varit otroligt härligt.

Idag är jag så satans jävla arg och frustrerad. Ingenting jag kan berätta om här i bloggen för då kan det bli väldigt fel och jag tänker ha min rygg fri, men en sak kan jag säga och det är att kommer den där subban lyckas med att förstöra för mej kommer det ta hus i helvete och jag kommer gå vidare med det här. Jag tycker det är pinsamt hur så kallade vuxna människor kan bete sej ibland. PINSAMT!

Tänkte slänga på veckans avsnitt av kenzatyrashow och hoppas på att somna till det. Ikväll har jag bestämt mej för att skita i alla måsten och sova en extra timme för jag tror det kan behövas för att orka med helgens jobb. Det slog mej när jag satt på bussen hem i morse att det redan hunnit blivit fredag och helg. Tyckte inte alls det var länge sen det var måndag liksom. Vilken helg man fick då! Jobb hela helgen lång. Tjohooo... Ni som ska ut och roar er och dricka goda drinkar ikväll, ha lite skoj för mej med för jag kommer sakna er när jag går på min tredje natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0