goodie

Fastnade i telefon och har suttit hela dagen och ringt runt till massa olika personer. Har varit så roligt att få prata med gamla människor i mitt liv från ungdomen. Nu äntligen verkar det som om allting har löst sej och jag har fått lite ordning på allt. Våren kommer bli så spännande och rolig, det här är ett utav dom bästa beslut jag någonsin tagit. Min framtid är säkrad! Om ca 1,5 år är jag färdig. Wiiiee... Oj vad jag längtar tills januari då allting startar.

Har därför inte sovit någonting alls nu och mår nästan illa för att jag är så trött.. Ska försöka hålla mej vaken till kvällen och lägga mej då för annars är det kört med att sova inatt.... Måste bara hitta på något att sysselsätta mej med. Orkar dock inte ta mej hemifrån någonstans, tror jag....  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0