Livet.

En konstig dag. Livet går upp och ner. Ibland skrattar man, ibland gråter man. Enormt mycket känslor som har utspelat sej under hela dagen och jag var helt plötsligt tillbaka där jag befann mej för ett par år sedan. Där jag tillbringade dom bästa dagarna med min stora kärlek, där jag haft några utav dom värsta bråken i mitt liv, många nätter som jag flytt därifrån helt förtvivlad och där jag skrattat tills jag gråtit och så mycket mycket mera som utspelade sej mellan dom väggarna. Minnen som helt plötsligt kom så nära och blev levande igen.

Försökte sova ett par timmar efter att jag gått av i morse men det gick inge vidare. Somnade nog tillslut efter en tid och sen kom min nya dator på kvällen. Fört över alla gamla bilder, filmer, dokument och musik nu. Tyvärr har jag inte lyckats kicka igång internet på den ännu utan det får vänta tills imorgon. Fan vad fin den är, min lilla baby..

Har ledigt inatt så jag ska stänga ner här om ett tag och gosa ner mej under täcket. Slå på tv:n. Behöver sova för jag är helt slut nu. Imorgon väntar botox och sen natt 1 av 5 på rad. tjoho.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0