När det är dag för er är det natt för mej och tvärtom.

Kom nyligen innan för dörren och klädde av mej och kröp ner i sängen på en gång. Försöker få upp värmen här under täcket medans ögonen går i kors. Jag tänkte försöka lägga ifrån mej datorn nu på en gång så jag inte fastnar här. Men ville bara titta in och säga hej eftersom det var helt tyst igår. Det var helt enkelt en jävla skit dag på alla sätt nara och jag behövde vara helt för mej själv.  

Natten har varit bra och lugn och nu väntar en heeeldag där jag kan sova, vad skönt det ska bli! Innan jag ska vara tillbaka på jobbet även denna natt som kommer. Det blev många nätter på rad den här veckan men ibland är det så oxå. 

Försöker ni ringa eller sms:a så förväntar er inte att få tag på mej förens ikväll för jag har satt mobilen på ljudlös utan vibbration för att inte bli störd.

Puuss mina hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0