Nu drar jag.

Sovit ett par timmar till nu och mår ganska okej. Mest trött faktiskt. Lite huvudvärk. Och ont i fötterna ifrån allt dansade trotts att jag tog mina bekväma höga nike skor. Legat i badet och myst med en bok och käkat middag med mej själv framför tv:n.. Dagar som dessa önskar jag att man hade en öppen spis hemma, det skulle ha varit så mysigt. Stängt ute höstkylan och eldat på med vedträd för fullt. Tänt lite levande ljus. Och kanske kanske, haft en fin famn och legat i framför den sprakande älden. Haft mina fingrar inflätade i hans. Han som inte finns..  

Nu gör jag mej redo för att gå på en av alla mina nätter jag har på schemat den här månaden. Hört rykten om att det ska vara magsjuk på jobbet vilket inte känns som någon höjdare. Tur i otur att jag är på avd. grön i natt och där är det inte. Fast iofs så kommer jag springa imellan dom båda avd. inatt. Handsprit lär ju vara min bästa vän!! Först ska jag bara in till stan en liten snabbis nu innan..

På måndag är det jag som bokar en tvättid och städar upp här hemma. Det ser förjävligt ut här hemma och jag står inte ut längre, kläder ligger på golvet, disk som står lite varstans, tvättkorgen svämmar över och jag hittar ingenting. Så typiskt mej att skjuta upp allting tills det blir kaos. Men jag har inte orkat.... Nu finns det ingen återvändo för jag står inte ut med det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0