Rubrik ?? Fuck that.

Cissi och jag satt och snackade skit ett par timmar och det var riktigt skönt att ha över henne här. Som jag skrev hade hon med sej sin dator hit och jag lyckades även att fixa med det jag skulle göra. Så himla skönt.. Nu känner jag mej riktigt nöjd över att jag fått tummen ur röven och skickat iväg det som skulle iväg. Bara att hålla mina tjocka små tummar och hoppashoppas.

Det blev en sen middag och fika med Lina på café 60 på kvällen. Lasagne blev och det kanske en av dom godaste jag ätit i hela mitt liv. Gick knappt att sitta där inne för att det var så mycket folk så man inte hörde vad den andre sa. Så när jag ätit upp tog vi med oss några filtar och satte oss utomhus med en latté. Det känns sorgligt att säga men det var nog årets sista utomhus fika om något drastiskt inte händer med vädret för det var allt annat än skönt. Det blåste och var riktigt kallt.. Efter knappt en timme där ute stod jag inte ut och vi åka hem på varsina håll.

Om jag har riktigt riktigt tur kanske min kamera och dator kommer redan imorgon på posten annars får jag vänta tills efter helgen. Men det verkar ha gått riktigt fort och jag har fått mail om att det befinner sej i jönköping just nu så hoppas kan man alltid göra. Imorgon först ut är det ett lunch möte klockan 11.15 som jag ska på så det vore nog bra om jag kom i säng inte allt för sent för jag kan verkligen inte försova mej... Då blir det smisk på skjärten, haha... Förhoppningsvis drar jag iväg till en kompis efteråt annars blir det en lugn helg med massa film som väntar begravd i min säng med duntäcket. Är inte alls på humör för att ställa till med något storslaget faktiskt. Min luft gick lite ur mej ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0