Ska försöka sova

Så trött så jag inte ens orkar somna. Och dessutom fryser jag något förjävligt. Ja hatar verkligen den här kylan. Ligger fullt på klädd under en flisfilt och en duntäcke men det verkar inte hjälpa. 

Natten har spenderas ute i Huddinge på jobbet, 21-10 och det blev inte många minuters sömn för min del även fast det var sovande jour. Inte varit där på ca 1,5 månad så det var kul att träffa både personalen och några utav brukarna. Stor skillnad på dementsjuka och förståndshandikappade och det är väl omväxlingen jag tycker om. Börjar bli mer och mer sugen på att kanske plugga till USKA men fan att det ska vara sån lång pluggtid men skulle jag ta tag i det någon gång vet jag att det är akuten jag vill till. Högt tempo, stressen och alla olika personer man får träffa. Ännu en dröm bara kanske, jag vet inte..

Idag väntar en slapp dag. Sara Löfgren blandad med Ron pope går på just nu. Hittade tre album med den sist nämnda artisen igår som jag bara älskar. Den sjukt underbara rösten blandat med gitaren, det är som om att jag vore i himlen nu. Ska börja med att försöka sova ett par timmar nu tänkte jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0