Snart hemgång.

Så har det blivit tidig morgon och även den här natten har nått sitt slut. Har ungefär en halvtimme kvar och sen kan jag gå och byta om. Hoppas att jag la ner mjukisbyxorna för då ska jag skutta i dom för det känns inte som någon höjdare att dra på sej ett par tighta jeans just nu. Allt har gått bra och dom sista timmarna fortsatte att vara väldigt lugn.

Som det känns nu kommer jag bara att sova bort större delen av dagen och ha min mobil på ljudlös. Är ensam hemma i helgen och känner att jag behöver ha ett par timmar bara för mej själv. Livet känns aningen tugnt för tillfället och jag behöver ta reda på vad det är jag vill och ska sattsa på. Valen man gör är inte alltid helt lätt att göra och oftast finns det så mycket som spelar in i det man väljer.

Nää nu ska jag fixa det sista här. Tjingeling.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0