Söndag och mitt sista jobbpass på tio dagar!

Natten igår var hemsk.. Det var falskt alarm om magsjuka vilket kändes skönt men jag mådde istället piss hela natten. Hela kroppen gjorde ont, jag hade feber, så fort jag var uppe och gick kände jag mej alldeles yr som om att jag skulle svimma och satan vad illa jag mådde. Inte så att jag behövde spy utan snarare av utmattning. Terhi ville skicka hem mej vid flera tillfällen men jag vägrade, ibland är jag för envis för mitt eget bästa. Men jag tycker verkligen inte om att sjukskriva mej och mitt i natten hade vi aldrig fått in någon som kunde ha hoppat in för mej. Tur att jag jobbade med henne iallafall för allt gick så mycket lättare då med all hjälp jag fick. Tack hjärtat..

Har sovit konstigt hela dagen och vaknat miljontals gånger och kollat på klockan. Vridit och vänt på mej och trott att jag försovit mej. Mår en aning bättre idag och har min sista natt innan jag går på långledigt. Jag har bestämt mej för att pallra mej dit och köra, alldeles för snål för att stanna hemma och jag vill inte ringa och sjukskriva mej heller. En sista natt fixar jag..

Ligger fortfarande kvar i sängen och drar mej och det kommer jag nog göra fram tills att jag åker. Vore kanske bra att tänka på en dusch och något att äta oxå, men jag är inte alls hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0