the day

Hallå finisar!

Tankten var att jag skulle upp vid 11 idag men sängen var så jäkla skön så jag försov mej till klockan 13 då telefon ringde. Haha, ingen skada skedd dock..

Sitter och väntar på finbesök ifrån Cissi. Hon har aldrig varit här hemma hos mej någon gång så idag kommer hon över och hälsar på innan jag ska iväg senare ikväll. Hon tar med sej sin dator eftersom min är dum i huvudet och inte vill som jag vill för jag måste skicka iväg några filer på mailen och den vägrar sammarbeta. Skönt att min nya dator kommer nästa vecka som är beställd. Klickade även hem en ny kamera idag! Så nu är det slut på suddiga bilder när man är på krogen..  

Ska plocka in tvätten i garderoben och hoppa in i duschen en snabbis om jag hinner innan hon kommer. Så skönt att ha allting upptvättat nu och hela rummet doftar så gott av sköljmedlet. Bara städningen som är kvar, men rom byggdes faktiskt inte på en dag. ;) Jag vet att jag är hopplös men det finns saker som jag bara haaatar och städning är en utav dom.



En bild från i sommras på mej och mitt fiina hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0