Trött och huvudvärk

Jaaaa.... När jag satt på tunnelbanan hem idag plingade telefon till och jag fick ett sms om att min nya kamera fanns på plats för att hämta ut. Så promenerade bort till OKQ8 för att göra det. Nu ligger den på laddning och jag tror att jag kommer vara vädligt nöjd med den, det är 30 dagars öppet köp så jag ska testa mej fram och känna efter vad jag tycker. Datorn har jag fått beskedd om att den kommer på tisdag eftermiddag så då ska jag åka och hämta den så det är bara snällt att vänta, även om jag gärna hade haft den nu till helgen.

Mötet och lika så mina ärenden på stan gick finfint och när jag var klar på stan tänkte jag först stanna kvar och titta i lite butiker om jag hittade något roligt. Men det var så galet mycket folk överallt så jag orkade faktiskt inte. Så jag åkte hem och la mej och vilade ett par timmar istället, nu har jag världens jäkla huvudvärk och funderar på vad kvällen ska erbjuda. Chansen är väldigt stor att jag kommer bli rastlös och uttråkad om ett tag.. Kanske bara sticker iväg till en kompis eller så blir jag hemma, vi får väl se. Först ska jag ta en vaarm dusch för jag fryser som vanligt jättemycket hära. Det måste vara något fel på värmen i den här lägenheten för det här kan ju knappast vara normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0