17:18, 19 Oktober

Egentligen har jag haft tusen saker att ordna med men jag bestämde mej för att lägga det åt sidan och bara vara för en dag nu när jag varit hemma. Har legat och läst ett bra tag, halv sovit lite framför tv:n, pratat skit i telefon, plockat & fixat här hemma och tagit ett långt bad. Den tjocka mys koftan är på och nu är jag precis påväg ut genom dörren och ska iväg för att fika med en vän innan kvällens äventyr fortsätter. Visst finns det mycket bra med hösten och fast jag hatar den här förjävliga kylan som har kommit älskar jag dom här mysiga höstkvällarna då man sitter instängd på ett café och gömmer sej ifrån kylan. I skuggan av alla levande ljus som brinner för fullt, det om något, är verkligen vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0