Home

Jag kom precis innan för dörren och fick av mej mina jeans och hoppade i mjukisbyxorna istället. Frussen som jag är tog jag plats under täcket på en gång i sängen och läste mina mail. Min fina Mia ifrån magerlungen hade skrivit ett långt fint mail som gör mej alldeles varm i hjärtat. Kanske har jag fått ett sånt spännande och intressant förslag som jag måste tänka igenom vääldiigt noga men inte kan säga nej till, gud vad roligt....

Har en del att göra ikväll.. Tyvärr har ju inte tvättkorgen blivit tom och rummet städat när jag varit borta så det tänkte jag sysselsätta mej med. Har lite jobb jag ska skicka iväg mitt CV till och sen ska jag kika på lite lägenhets annonser. Min paus ifrån världen är slut och nu börjar allvaret igen... Men dagarna som den varade har både varit välbehövliga och alldeles underbara.

Terhi har ju lite av ett zoo hemma så självklart nöjer hon sej inte med katter och hundar utan hon har även marsvin. Och i natt födde två av hennes marsvin små bebisar, tyvärr var det några som dog men tre klarade sej och i morse när vi vaknat och såg dom blev jag alldeles till mej. Satan vad små och gulliga dom var... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0