01:46

Nu känner jag mej faktiskt lite duktig.. All min tvätt är tvättad nu och hänger på tork. Nu har jag några timmar att slå död på innan jag måste ner och hämta allting så jag sitter vid datorn och små fixar lite. Lagom seg sådär och fryser nå förjävligt.. Tv:n står på och gör mej lite sällskap men jag tycker mest det är skit som går på den nu.

Imorgon väntar en ny dag och jag har lite saker att lösa. Eller ganska många, men en sak i taget. Fick inte tag på någon tatuerare idag så jag ska försöka igen imorgon.. Annars får jag vänta tills i slutet av oktober då en vän känner en tatuerare som kommer till sverige, men jag vill göra mina två nu på direkten. Orkar inte riktigt vänta. På kvällen ska jag träffa Lina på en fika eller över ett glas vin, det får vi se då.

Nu börjar tredje skiftet ser jag och det brkar oftast vara bra så jag tänkte kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0