work

Aj fan! Min rygg och högra axel gör så jäkla ont och jag vet faktiskt inte vad jag har gjort. Kanske lyft fel eller sovit konstigt. Ont gör det iallafall. Ska fortsätta smörja in med Zoon och se ifall det blir något bättre. Gör mej redo för att gå på min 2:a natt och precis slängt i mej en stor kebabtalrik. Var för lat för att ställa mej och laga någon hemmagjord middag men nu är magen mätt.

Hunnit med en hel del idag. Blandat annat slängt in en tvätt och hängt upp den, dammsugit och fix här hemma. Dags att packa ner datorn och allting annat som ska med till jobbet och sen måste jag sticka. Som vanligt finns jag på mobilen fram till 21 ikväll...


Puss gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0