16:23

Natten som varit är nog bland en av dom jobbigaste jag haft. Det har varit så himla mycket att göra och jag har fått sprungit upp och ner och varit på alla planen. Larmen har gått väldigt mycket, massa fix & trix som behövts lösas, det är folk som varit uppe och vandrat, dom har ramlat och behövts plåstras om osv... Så det har varit full rulle helt enkelt. Man tycker att tiden borde ha gått fort men det gjorde den inte så när klockan var sju var det skönt att byta om och komma därifrån.

Har precis vaknat till liv igen och sitter inlindad med täcket ute i vardagsrummet. Tröttare än tröttast! Känns knappt som om att jag sovit någonting överhuvudtaget. Huvudet är fullt med så mycket jobb och privata tankar. Lite kaffe, mat och en cigg så brukar det oftast bli bättre. Har några timmar på mej innan jag måste vara på plats på jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0