älskar måndag morgon... Hör min ironi.

Aldrig har det tagit så lång tid för mej att ta mej hem som det gjorde i morse. Inte ens på helgerna... Först var det massa köer med direkt bussen till centralen och väl framme där var det kaos. Flera tåg som var inställda och det var väntetid på över en halv timme. Folk var som galna och puttades och tränges som idioter för att komma på. Vid tekniska fick vi stå stilla för att vi hade sjukdomsfall ombord. Hur stor chans är det att allting händer samtidigt samma morgon? Suck..

Nu är jag iallafall hemma och har krypit ner under mina täcken och huttrar. Vi har det så himla kallt här hem och än dröjer det nog några månader innan dom sätter på värmen. Jag vet ju bara hur det var förra vintern och det var ingen höjdare. Ögonen svider och jag är tröttare än tröttast! Sa nej till en extra natt den här veckan för jag tyckte det räckte som det var, och nu har jag bara en kvar innan jag åtminstonde är ledig en dag. Skönt ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0