Äntligen fredag.

Jag är så lat ikväll så jag köpte med mej snabbmat hem, hyrde en film och plockade ut täcket till vardagsrummet. Så jag har legat där sen jag kom hem ikväll. Välbehövt och skönt. Mina fötter dödar mej efter den här veckan och just nu skulle jag bara vilja hugga av mej dom.

Idag på förmiddagen var det lager som gällde och dom nya varorna skulle packas upp. Efter lunchen var jag med och hängde om hela herravdelningen och fick klä min första skyltdocka. Verkligen hur roligt som helst. Det känns verkligen som om att jag hittat "hem" nu, jag älskar det här och lär mej så mycket nya saker hela tiden. Tyvärr blev det ingen kassa i torsdags för att vi haft trasiga kassor så jag börjar med det nästa vecka. 

 

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan igen. Det kan inte hjälpas men jag är helt slut. Jag undrar vart min ork tog vägen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0