hemma

Jag har precis kommit in efter att varit och handlat. Gick vilse två gånger när jag skulle tillbaka, haha. Alla jävla hus ser lika dana ut här. Nu har jag burit ut täcke och kudde till soffan och krypit ner med alla katter. Får se vem som somnar först, jag eller dom. Det blir iallafall vi ikväll framför tv:n... Måste orka mej upp och tömma kattlådan bara, ge marsvinen hö och nytt vatten innan jag somnar. Kanske pallrar mej in till sovrummet och sätter på en film på datorn och somnar i sängen, en 180 säng helt för mej själv.... Nästan iallfall. Kan det bli bättre? Ja iofs om han hade legat där med mej, men jag vet att det bara är en dröm. Längtar fortfarande efter honom, ja vill inte tro att det är en ond människa. förlåt mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0