jobbjobbjobb

Oooh yes, det har verkligen märkts att det varit löning idag! Vi har haft tok mycket kunder och tok mycket att göra idag. Haft ganska blandade sysslor idag och varit där det har behövts. Nu är jag hemma en jättesnabbis för att byta om och sätta på mej en varmare jacka innan jag åker iväg för att jobba natt. Åh, jag vill inte! Skulle verkligen behövt vara leedig ikväll, menmen. Det är inte mycket att göra åt utan bara att gilla läget. När lönen kommer blir man alltid glad. Jag hoppas på en lugn natt och att tiden går snabbt.

Ska kila förbi konsum och köpa med mej lite godis och springa till på direkten efter. Bråttom bråttom, stress stress. Ändå har jag ett leende på läpparna, jag mår så himla mycket bättre nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0