Måndag.

Äntligen hemma... Gud vad skönt, fast dagen har gått väldigt fort...

Först ut var det praktik som jag skrev och jag har haft min första dag i kassan. Hur roligt som helst... Jag kom snabbt in i det och lärde mej dom olika momenten fort. Nu ska det bara sitta kvar. Var dock väldigt stressigt till en början eftersom det var så mycket olika att hålla koll på, men det kommer med tiden. Pratade med chefen som är under butikschefen och det var väldigt roliga och posetiva beskedd jag fick. JAG GJORDE DET ! Och jag är så lycklig.... Mer om det om någon vecka. Jag ska boka in ett möte på banken och öppna lite olika kontot för olika saker, nu ska det sparas pengar till min dröm...

När jag slutade var det ut till nattjobbet på en gång och där hade vi personalmöte. Allt och inget sas men det var väl bra att gå på det. Gosade med vovsingarna och fick skjuts hem så jag kom hem lite tidigare. Nu har jag lite samtal jag måste ringa och sen blir det sängen. Klockan är ställd på tidigt som fan eftersom jag börjar tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0