Måndagmorgon...

Godmorgon,

Måndag... Ny vecka och nya tag. Jag har vaknat en timme före väckarklockan utav mej själv så med andra ord känner jag mej förbannat utvilad och nästan som en ny människa. Hallelulja.. Det tackar man för. Har tassat ut till vardagsrummet och sitter och gosar med ena kattungen som ligger i mitt knä och spinner. Passar på att svara på lite mail och försöka få tag på en person som kan vara väldigt bra för framtiden. Det finns nämligen en plan nu.... Jag vet vad jag vill. Nästan iallafall. :) Det är en bra bit påå vägen.

Snart är det dags för att skutta in i badrummmet och fixa till mej. Idag är  det först praktik till i eftermiddagen och sen hinner jag hem ett kort tag innan jag måste åka till jobbet igen. Mitt sista långpass om jag inte minns fel.


Ha en fin dag alllihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0