Min sista praktikdag..

Sjutk stressad och uppe i varv men nu har jag slutat och slängt av mej kläderna här hemma för att hoppa i myskläderna. Måste andas ut och varva ner lite...

Min sista praktikdag idag har gått så otroligt fort. Det har varit massor att göra och det har känts lite små sorgligt att det är min sista dag på praktiken i just globen butiken och att jag ska lämna dom. Nu väntar framtiden för mej och det känns grymt bra och spännande, även om jag vill veta på en gång hur allt kommer bli... Is i magen Daniel. Jaag kommer sakna många därifrån! Sötnosarna hade köpt blommor, en chocklad ask och skrivit ett jättefint kort där dom önskade mej lycka till i framtiden med alltihop. Blev nästan lite tårögd för att dom var så fina...

Egentligen skulle ja har träffat en kompis ikväll, käkat middag på stan och druckit lite vin men hon blev tyvärr sjuk och fick ställa in. Jag ska njuta av en kväll där jag inte behöver tänka på att komma i säng någon speciell tid och måste upp tidigt som fan imorgon, varva ner lite och vila... Jobbar helgen och sen är jag leeeeediiiig massa dagar som det ser ut just nu. Det här är min första samanhängande ledighet på... ja jag vet inte hur länge så det ska bli väldigt skönt. Och det kan inte komma mera lägligt än det gör för jag är riktigt slut förtillfället.. Kanske hoppar in och tar några pass i Huddinge men jag har inte svarat dom ännu så vi får se hur det blir med den saken.

Nu väntar jag på att Sandra kommer hem. Det blir middag ifrån grillen ikväll och jag har en liten mini höst/födelsedags överraskning åt hennne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0