mys dag

Regn regn regn... Jag älskar det här vädret idag. Bar ut mitt täcke till soffan igen och legat där hela dagen i mina pyjamas byxor och en stor t-shirt, slö kollat lite på tv:n, snackat skit i telefonen och sovit en jävla massa. Medans regnet öst ner och smattrat mot fönsterrutorna. Hur mysigt som helst.. Och det bästa av allt är att jag inte känt mej ett dugg rastlös och aft ett behöv av att göra någonting, utan jag har bara varit... Och tyckt om det. 10 poäng till mej.  

Nu försöker ja samla kraft för att orka gå ner till videobutiken och lämna tillbaka filmen ifrån igår, hyra en ny och köpa med mej mat hem. Det blir inte bättre än såhär idag. Och ja klagar inte det minsta, en perfekt lördag för min del. Jag skulle faktiskt inte vilja byta ut det här till att stå och trängas på ett varmt dansgolv med fulla människa. Nä tack.. Inte ikväll. Sandra kommer hem senare ikväll och vi tänkte bara ha en myskväll ihop. Sista tiden har det varit hej och hejdå, vi har varit glada om vi fått setts tio minuter och hunnit tagit en snabb cigg och nästa vecka blir verkligen inte bättre.. Så vi får passa på ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0