Mysdag.

Jag hoppade på samma tunnelbana som Lina satt på så åkte vi tillsammans till Mörby centrum lite snabbt. Hittade dock inte det jag var ute efter så vi sprang bara in på Hemköp och köpte med oss bullar och mjölk och satte oss ute på min balkong. Har suttit och pratat om allt mellan himmel, druckit kaffe och rökt alldeles för många ciggaretter efter varandra. Fick höra en väldigt spännande/rolig grej som nog kan bli stor för vissa men det måste jag vara tyst om ett tag till. Kvalitetstid när man behöver det som mest helt enkelt. Frussen som jag är satt jag inlindad i min flisfilt men det var jättemysigt ändå. Hon har precis åkt hem till sej och nu sitter jag och väntar på att Sandra ska komma hem ifrån sin första jobbdag på nya jobbet. Vi ska käka middag ihop ikväll..

Jag har vänner och bekanta som försöker få med mej ut ikväll men jag har inte den minsta lust att börja göra mej i ordning för att stå och trängas på ett trångt svettigt dansgolv inatt med fulla människor så jag blir hemma. Är fortfarande inte klar med allt här hemma så det kan jag ju alltid sysselsätta mej med under kvällen. Som jag skrivit kommer september bli väldigt intensivt för mej och därför vill jag har ordning och reda så mycket jag bara kan så jag bara kan vara hemma och ta det lugnt när jag är hemma.






En trööööött Daniel.


Kommentarer
Postat av: Lina

Charmig bild du fick på mig där :P

2010-09-02 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0