Natten är över och jag har precis satt m...

Natten är över och jag har precis satt mej på direkt bussen till centralen. Alltid lika skönt att jobba vardag för då kommer jag hem mycket fortare. Nu ska det bli skönt att krypa ner när ja kommer hem. Mina fötter dödar mej! Dom gör så ont. Sätter mobilen på ljudlöst utan vibration så jag inte blir väckt. Skicka ett sms om de är viktigt så tittar jag om ja vaknar nått. Telefonen har haft en förmåga att ringa i mina ögon väldigt tidigt sista dagarna och ja måste få sova ut för att orka. Det blir inte mycket annat än att jobba, sova och äta när jag har mina nätter på rad. Tråkigt som in åt helvete. Även om man jobbar mindre dagar och har mera ledighet när man jobbar nätter känns det som om att man går miste om så mycket då man jobbar. Ett socialt liv vet jag knappt vad det är dom dagarna. Det som får mej att orka är nog att jag vet att jag inte kommer jobba såhär för evigt för då hade ja blivit så sjukt deprimerad och skjutit mej själv. Näe, ja längtar tillbaka till butik så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0