Onsdag.

Idag hoppade jag ur sängen, tog en cigg på balkongen i solen och sen vidare till duschen. Det var så skönt att sitta där under det kokheta vattnet på badkarsgolvet att jag aldrig ville sluta. Utvilad är att ta i mej jag känner mej inte äckligt trött idag.. Två dagar kvar på praktiken nu som sagt.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, fått på mej lite kläder och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan börja åka. Råkade nog ställa klockan lite väl tidigt i morse så jag fick massa tid över. Men bättre det än igår då jag vakande en kvart innan tunnelbanan gick så jag inte hann någonting.

Idag slutar jag vid sex så jag är inte hemma förens sju, Sandra ville gå på bio ikväll men jag orkar nog inte det så jag åker hem på en gång.. Kanske att vi lagar någon middag ihop eller så istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0