Onsdag.

Dagarna är fullspäckade av praktik just nu och det går kanon bra. Lär mej nya saker hela tiden och jag börjar trvias bättre och bättre. I måndags var jag ute i butiken hela dagen och igår blev det lagret och ta hand om nya varor som kom. Har bara fått posetiva ord hittils och det känns så roligt att dom ser att jag ger allt. Skulle börja med kassan nästa vecka egentligen men vi kör igång redan på torsdag. Idag blir det en hel dag ute i butiken och jag ska vara på herravdelningen, nu har jag äntligen börjat lära mej hur allt är uppdelat och vart alla plagg hänger osv. Det har varit ett mindre kaos i mitt huvud dom här två dagarna för det är så mycket nytt exakt hela tiden men nu börjar en liten del falla på plats och jag känner mej en aning säkrare.

Kom hem igår vid 17 och slocknade i sängen med käder och allt på på direkten. Vaknade till och klädde av mej bara och sen sovit fram tills morgonen. Satan vad skönt det var. Hade klämt in en natt mellan måndag och tisdag så sista timmarna igår var riktigt tuffa. Nu har jag bara praktiken att sattsa på i heeela två veckor. Wiie.. Framtiden känns ljus efter praktikens slut, vi har redan börjat prata lite om vad som kan hända då. 
 
Sitter nyvaken i sängen, musiken är på och regnet slår mot fönstret. Kallt som satan. Hösten hösten... Välkommen! I några sekund önskar jag att det kan vara sånt här väder i helgen då jag är ledig, det skulle vara så skönt och mysigt. Känns som om att det var evigheter nu igen sen jag var hemma och bara var. Utan stress och titta på klockan. Men det är hela tiden så mycket som händer. Som jag sagt skulle september bli väldigt intenvist. 

Ikväll blir det middag på stan och ett "möte" som gör mej lite nervös..... Vi får se hur allting går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0