Torsdag.


Halloj på er !

Jag vaknade för ett litet tag sen och har precis varit nere i affären och handlat nya cigg som tog slut i natt. Vädret är verkligen konstigt idag, först har regnet öst ner nu på morognen som jag legat och lyssnat på när jag vaknat till och nu skinner solen och det är klarblå himmel. Iallafall... Nu är semestern slut på riktigt och jag dras in i verkligheten på bara några få sekundern. jobb jobb och jobb är vad som väntar på mej. Men jag börjar inte förens klockan 21 ikväll så fortfarande har jag lite tid kvar här hemma. Dock måste jag ta en dusch och springa ner och handla något för middagen. Magen kurrar men jag har inte den blekaste om vad jag är sugen på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0