Onsdag.

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag.. Alltid så skönta att sova när man bäddat rent i sängen på kvällen. Jag var och hämtade tvätten precis innan jag somnade igår så jag slapp att gå upp vid halv tio i morse utan tog mej en lång sovmorgon fram tills nu istället.

Nu ligger jag kvar i sängen och slökollar lite på tv:n  som står på och har datorn på magen medans regnet öser ner här utanför och slår mot fönstret. Det slog mej precis att jag har min sista semesterdag idag innan jobbet sätter fart. Dagarna har gått så himla fort och det känns som om att jag precis fick ledigt. Suck..

Jag kan nog skippa stan idag vilken känns hur skönt som helst för jag orkar inte trängas bland massa människor men behöver ta mej till Mörby en snabbis tror jag. Hoppas på att kunna dra med mej Lina dit som kommer hit i eftermiddag så jag slipper åka själv. Men vi får se.. Städningen väntar på mej oxå och snart måste jag väl ta mej upp härifrån. JAG VILL INTE ! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0