God natt.

Jag har gett upp för inatt nu. det blev alldeles för jobbigt att gå igenom bland alla gamla minnen från förr. Fortfarande är jag inte bredd på att slänga bort alla papper och minnen men vill titta igenom alltihopa och ta ut de viktiga och sen lägga bort resten. Det är en sån stor bladning ifrån meningslösa gamla brev till flygbiljetter jag sparat och viktiga papper från jobb och annat som är där. Men allt har sin tid...

Har precis satt på mej min stora sov t-shirt och krypit ner i min renbäddade säng. En bok ligger här brevid mej och väntar på att bli upplockad innan det är dags för mej att be ge mej mot drömmarnas land ett tag. Klockan står ställd på halv tio imorgon bitti för jag måste hämta sista tvätten och sen måste jag in till stan för ett par snabba ärenden. Sen fortsätter jag med städningen här hemma. Tror även att jag får besök av en vän på eftermiddagen.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0