Paradise

Efter att ha jobbat natten så var det praktik ut som gällde på en gång. En aning trött kom jag dit och vi gick igenom allting först och sen var jag på lager fram till efter lunch. Bland annat fick jag larma kläder och packa upp allting som kommit. Efter det var jag ute i butiken och fick stå i provrummen och "städa" på herr avdelning. Rätta till alla galjar, vika ihop kläder och hänga ut det som folk prövat. Kläder är något helt nytt för mej och det har jag aldrig jobbat med förut och det är en stor skillnad jämfört med skor men det passar mej perfekt. Det är mycket nytt att lära och igår kändes det som om att mitt huvud skulle spärngas utav all ny information, det kommer nog ta ett bra tag innan det sitter som det ska för det är så mycket nytt. Personalen var jättesnälla och tog verkligen emot mej jättefint. Trotts att jag kände mej helt överkörd av en långtradare för att jag var så trött hade jag en toppen dag på praktiken och det var så himla roligt att få stå i butik igen. Gud vad jag saknat det...

När jag slutat träffade jag Daminen inne i stan, jag prövade ett par skor och la undan och sen gick vi och käkade. Det blev sushi buffé med kina mat och sedan började våran kväll. Vi hamnade först på torget och efter någon timme där drog vi vidare till paradise. Jag hade många vänner som jag inte sätt på länge där och va roligt det var att träffa allihopa igen. Många som trodde att jag hade flyttat för att det var så länge sen jag var ute. Kvällen var riktigt bra fram tills mot slutet och det var länge sen jag hade så roligt när jag var ute. Dansade tills mina fötter gjorde ont och jag knappt kunde gå längre. Mot slutet var vi tvugna att dra där ifrån på bara några minuter och när ett stopp på donken var gjort satte jag mej på nattbussen och somnade gott i sängen full av katter. myyys... 


Har fan legat och sovit 15 timmar i sträck nu och ligger och gosar med katterna. Strax måste jag få på mej lite kläder för att handla någonting att äta under kvällen och sen hittar ni mej i soffan resten av kvällen. Egentligen skulle jag iväg till en vän ikväll som varit utomlands på tok för länge men jag fick ställa in för jag orkade verkligen inte. Trotts att jag sovit non stop så länge som jag gjort idag är jag helt död. Lite tråkigt men vi skulle ses nästa vecka istället...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0