stannar en natt till.

Alla mina planer jag hade idag ställde jag in när jag vaknade till första gången i morse. Mådde illa och kännde mej alldeles yr för att jag var så trött. Jag har knappt orkat röra på mej ur fläcken idag utan legat och sovit med sängen full av katterna framför tre filmer. Kollat en liten stund och sen slumrat till igen.. Det är väl egentligen bara första filmen som jag har koll på men dom andra har jag ingen aning om. Nu i eftermiddags kom hundarna hem, jag låg och mös länge med prinsen och prinssesan innan vi somnade om som stockar allihopa. Nu vaknade jag till för ett litet tag sen och måste kolla upp buss till imorgon, fixa med kläderna och ta en promenad kanske.. Känner mej fortfarande lika död som tidigare och kommer inte ha några problem som helst att sova i natt. Jag pressade mej till max i fredags och körde alldeles för hårt för vad min kropp orkade med. 38 timmar vaken non stop utan vila.. Egentligen skulle jag bara ha åkt hem när jag slutat praktiken men jag vägrade göra det min första lediga fredag på evigheter. Utan jag ville ut, träffa mina vänner och ha roligt. Och det hade jag oxå, som fan.. Men jag får lida för det nu. En hel helg till spillo känns det som typ och skit tråkigt att jag ställt in med allt och alla dom här två dagarna men tyvärr har jag varit tvugen.

Jag har endast en natt nästa vecka och det är på måndag kväll och sen behöver jag bara tänka på praktiken i lite över 1,5 vecka. Kvällarna är planerade med vänner och jag ser framemot hela veckan.. Det ska bli så underbart att gå ha ett... liv igen. Hitta på saker efter praktien som normala människor gör när dom slutat jobbet. 

Ett tag tänkte jag ha åkt hem ikväll men min vän som jag passar lägenheten åt kommer hem så sent med tåget och jag kan lika gärna stannar här tills imorgon så det kommet jag att göra. Min mobil har varit på  ljuslös hela dagen och jag har knappt orkat kolla till den. Vet att det är fler stycken som ringt och sms:at men jag har bara inte orkat. Jag är ledsen för det men jag hör av mej imorgon.

Nu tänkte jag sätta på den fjärde filmen och försöka hålla mej vaken ett litet tag till så jag iaf hinner säga hej när hon kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0