Natti

Nu är jag hemma igen.. Har hängt upp tvätten, ätit middag och fixat lite hära. Precis poppat en påse popcorn och lagt mej i sängen, tänkte slå på tv:n ett tag innan jag somnar. Nu när jag tvingats gått upp tidigt varje dag veckan som varit har jag fått in en rutin och lägger mej i skaplig tid på kvällen. Faktiskt riktigt skönt. Nu är det bara träningen som ska komma igång oxå så blir allt toppen. Det mesta har börjat lösa sej och jag har fått ett lugn jag inte kännt tidigare och det känns helt underbart. Ett tag trodde ja på fullaste allvar att jag inte skulle komma hit, hamna i butik igen.. Men det gjorde ja. Och fan vad bra det känns! Nu letar jag lägenhet för fullt och ska snart ta det steget oxå när den chansen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0