The last song

Jag har precis varit ute och tagit min sista cigg för ikväll och krypit ner i sängen nu. Det här kan nog vara en av dom två slappaste helger jag har haft på flera månader. Ingen stress, inga måsten och inget jobb. Utan jag har tagit en paus ifrån precis allting. Pallrade mej nej till grillen för att köpa med mej mat hem och sen hyrde jag The last song som jag tittat på två gånger idag och fan vilken film. Jag älskar den.. Första gången rann tårarna ner för mina kindor. jösses.. Ibland önskar jag dock att livet vore en film för allt hade varit så mycket lättare då. Iallafall när det gäller kärleken och killar, haha.

Imorgon blir det andra bullar för jag har lite saker att fixa med innan veckan sätter igång. Nu blir det nog lite mera tv tittande med timern på så lär jag nog slockna om ett tag. Det är galet hur mycket en människa kan sova, fast jag har många timmars sömn att ta igen...


Här kommer två bilder ifrån när jag var ute och käkade och gick på bio med Jessica och Soso i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0