söndag morgon.

Jag längtar så att jag håller på att bli galen nu efter att få mitt egna place. Känner mej mer redo än någonsin att få packa ihop alla mina saker och lägga ner alltihopa i flyttlådor och flytta in i mitt lilla place. En fin liten etta med balkong, ett riktigt kök och sovalko. Men det finns bara ett krux.... Den där lägenheter som jag drömmer och hoppas på, finns tyvärr inte. Ännu.. Men satan vad jag vill, och hoppas att den kommer snart. Har tänkt ut exakt hur jag vill inreda, vilka möbler jag ska ha och hur det skulle kännas att få ha den där lägenheten som jag kan kalla min.

Men än så länge får jag fortsätta ha det som en dröm tills jag hittar dej, underbara lägenhet. Då.. Ja då, kommer allt vara på topp.

2 av 3 natten är snart avklarad och jag får gå hem och sova ett par timmar innan jag måste vara på plats här igen. Det har varit ganska mycket att göra fast klockan har krypit fram. Många vänner har varit ute och roat sej ikväll och jag är så avundsjuk på dom alla. Ska jag vara helt ärlig hade jag gärna trängts på ett dansgolv med dom eller ätit en god middag på stan istället för att jobba... Ett par dagars ledighet skulle inte suttit fel nu. Men nu istället får jag jobba ihop massa pengar för min kommande lägenhet och massa annat skoj.. Just fan, på tal om pengar. Jag måste verkligen höra av mej till skatteverket och ändra min skattetabell. Det får jag inte glömma! Och jag måste även boka tvättstugan. påminelse till mej själv....


Har lite kvar att fixa innan klockan slår sju och jag kan gå hem.

tjingeling









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0