Andra natten.

Usch vilket tråkigt väder det är idag. Regn, kallt och blåser en massa! Men vad gör det...? Jag ska ju ändå bara till jobbet. Ikväll är jag avundsjuk på mina fina vänner som är ute och roar sej och har kul. Det hade jag gärna oxå gjort. Fått så många olika roliga förslag på hur man kunde ha kunnat spendera fredags kvällen men det får vänta tyvärr...

Jag sov LITE för länge idag så nu är jag en aning stressad. Precis kommit ut ur duschen och fått på mej kläder. Är sjut frussen idag. Kan jag plocka fram min tjocka vinterjacka tro? haha, nejdå men skönt hade det varit. Ska springa ner till grillen och köpa middag för jag pallar verkligen inte ställa mej och laga någonting och sen är det dags att åka.. Jag ska ta en tidigare buss till jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0