01:52


Jag är inne på min andra natt och helt slut. Förmodligen beror det på att jag sov helt konstigt under dagen. Vaknade till flera gånger för att jag fröss och drömde massa konstiga saker. Vad nu det ska betyda? Samtidigt har det varit lite halvt kaos här på jobbet i natt som gör att man blir alldeles matt, tråkigt.. Nog det som spelar in mycket oxå.

Alla ligger äntligen och sover och om ett litet tag ska jag gå andra tillsynen. Disken är färdig och likaså all tvätt. Dödens timmar är på ingång och nu gäller det bara att kämpa sej igenom dom och sen är det bara några få timmar kvar. Eftersom det är helg tar det nästan 1,5 timme för mej att ta mej hem så jag åker till en kompis och sover där...

Tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0