Ledig.

Jag sket i att ställa något alarm utan bestämde mej för att sova ut tills jag vaknade... Så vid kvart i sex gnuggade ja bort tröttheten ur ögonen och hoppade upp på bena. Någerlunda utvilad ändå. Tyvärr missade jag ju min skojakt på stan i dag i och med detta men eftersom jag är ledig i helgen så spelar det inte så stor roll. Jag kan nog vänta några dagar, hihi!

Det finns inga planer för kvällen utan jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Tråkigt? Jaa som fan, men jag behöva vila. Känner mej helt slut och mina fötter dödar mej. Funderar på att gå ner till videobutiken och hyra en film och köpa lite gottis.. Fast nu kom jag på att Idol har premiär ikväll så man kanske ska kolla på det. Måste fixa något att käka med. Ska försöka sova tidigt ikväll så jag kan gå upp lite tidigare imorgon, har nämligen ett par samtal att ringa och några små saker att fixa med hemma. Nästa vecka kommer bli så mycket bättre, bara en natt och sen praktik på dagarna... Wiiiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0