Är i skolan!

På förmiddagen idag hade vi hemstudier och det gick väl sisådär, tycker det är ganska jobbigt att sitta och plugga ensam hemma för det är lättare att göra så mycket annat än att just sitta och plugga. I morse var jag och väckarklockan inga goda vänner så jag tog en sovmorgon istället, var så trött fortfarande. Nu sitter jag på lektion i skolan, kommunikation och möten. Lite halvtråkigt faktiskt.. Blir här till tre idag och sen är det jobb ikväll som gäller.

Jag önskar att jag kunde få flera timmar på dygnet just nu. Det är så svårt att få allting att gå ihop och hinna med allt. Det ska bli så skönt när alla ska ut på praktik i skolan för jag har validerat bort den och kan bara fokusera på jobbet och livet då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0