Fina människor!

Igår hade jag en riktig hemma fixar dag. Stotstädade hela lägenheten, sorterade papper och tvättade upp alla mina kläder. Lina var här hela dagen så jag bjöd på middag och vi satt och pratade till sent på kvällen, riktigt mysigt... Gullet kom senare på kvällen och kröp ner i sängen hos mej.

Idag har det varit skola hela dagen. Mest suttit och lyssnat på massa föreläsningar men det var intressant och något jag var intresserad av. Stressade hem och har stått vid spisen och lagat mat nu. Ungsstekt lax med potatis och min romsås med räkor i. Kladdkaka m. grädde till efterrätt. Och ett gott glas vin kanske. Ikväll får jag nämligen besök av finaste Mia. Den här kvällen kommer nog bli minst lika underbar som igår.. Skönt att spendera massa tid men fina människor, de är så jag hämtar min kraft och ork för att hinna med all stress.

Vi hörs imorgon istället för nu kommer hon alldeles strax och jag ska fixa det sista här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0